.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه‌های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولیدات فاخر لباس با سازوکار و مدل‌های اسلامی که مورد توجه طراحان مازندرانی قرار دارد،حمایت می کند، گفت: اتاق بازرگانی وصمت استان باید راه‌های صادرات پوشاک‌ مازندران را به کشورهای منطقه هموار کنند.
بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران در مرکز نمایشگاهی نیاوران ساری افزود: در این نمایشگاه تلاش‌های مناسبی در جهت توانمندسازی بانوان صورت گرفته و بیشتر فعالیت های بانوان جلب توجه می نماید.

 

وی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی استان مازندران کارهای قابل توجهی در حوزه طراحی لباس بدون بهره گیری از الگوهای خارجی انجام داده‌ اند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرمانداران مبتکر برگزار کننده این نمایشگاه بودند که جای قدردانی دارد، گفت: باید این نمایشگاه ها را تقویت کنیم و نباید صرفا شاهد برگزاری سالانه این نمایشگاه ها باشیم. در هر شهری این نمایشگاه باید برگزار شود و از غرب تا شرق باید شاهد برگزاری این نمایشگاه ها باشیم.

 

حسینی‌پور یادآور شد: برگزاری با کیفیت تر این نمایشگاه ها در سال های آتی باعث معرفی و شناسایی مبتکرین حوزه تولید پوشاک و سایر محصولات می شود که امیدواریم در سال آینده به عنوان یکی از مراکز صادرات البسه به کشورهای منطقه باشیم.

 

وی اظهارکرد: تعاملات فرهنگی استان مازندران با سایر استان ها یکی از اهداف ما از برگزاری این نمایشگاه ها به ویژه در حوزه بانوان است و درصدد هستیم نمایشگاه جامع تولیدات البسه و سایر محصولات را در مازندران به زودی برگزار کنیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.